GLA (GUIDED LEARNING APPROACH) & MODUL PENDIDIKAN ISLAM TKN 1-5

Berita baik untuk semua GURU dan PELAJAR Pendidikan Islam!! Kini anda tidak perlu lagi menyalin nota yang panjang serta merugikan masa anda. Anda hanya perlu menyalin point-point penting yang selaras mengikut skima peperiksaan serta mudah untuk membaca dan mengulangkaji serta mudah dirujuk ketika hendak menghadapi peperiksaan. Masa anda juga dapat dijimatkan serta pembelajaran dalam kelas juga lebih EFEKTIF dan BERKESAN disamping sukatan dapat dihabiskan dengan cepat. Anda juga tidak perlu menggunakan buku "LOG" yang tebal dan berat untuk menyalin nota. Dapatkan segera !!!

BUKU RUJUKAN NOTA BESTARI PENDIDIKAN ISLAM PMR & SPM

Dapatkan Buku Rujukan Nota Bestari Pendidikan Islam yang ditulis oleh Juru Latih-Juru Latih Utama Pendidikan Islam PPDKB. Ianya yang amat berguna untuk calon-calon Pendidikan Islam Tingkatan 1 hingga 5. Buku rujukan ini mengandungi nota-nota penting Pendidikan Islam PMR dan SPM serta sesuai dijadikan rujukan oleh para pelajar dan guru Sekolah Menengah. Isi kandungannya adalah merujuk 100% kepada buku Teks Pendidikan Islam KBSM Tingkatan 1 - 5. Harga AMAT MURAH sekali !!! Pastikan jangan terlepas buku ini.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT TENTANG PAKEJ BUKU YANG DITAWARKAN.. SILA KLIK DISINI..

Sunday, October 11, 2009

Widgets

Syukur!! Usaha Berbaloi...

Peperiksaan Pendidikan Islam PMR dah pun selesai... Soalannya agak mencabar jugak walaupun nampak mudah..Tapi bagi pelajar yang cemerlang dan suka dengan soalan KBKK memang terasa amat mudah namun begitu bagi pelajar yang lemah dalam KBKK rasanya susah jugak nak skor tu.. Rasa tak sabar-sabar nak tengok macam mana pemarkahannya.

Anyway.. setelah dianalisa oleh beberapa orang JLU Pendidikan Islam PPDKB ,didapati buku soalan Latih tubi Pendidikan Islam PMR (Ramalan) banyak membantu pelajar. Lebih kurang 50 % soalan yang terdapat dalam buku tu keluar.. Alhamdulillah..Ini yang nak dengar ni. Kalau pelajar cakna dengan buku tu kan best...soalan yang keluar tu soalan yang dah pun dibuat latih tubi.

Insyaallah tahun depan para JLU PPDKB akan cuba buat soalan latih tubi ni lebih awal lagi supaya dapat memudahkan pelajar menghadapi peperiksaan...Syukurlah..kerana usaha kami selama ini berbaloi..

2 komentar:

  1. Al-Hamdulillah..
    Kata pelajar.. result diharap al-hamdulillah jugak

    ReplyDelete