GLA (GUIDED LEARNING APPROACH) & MODUL PENDIDIKAN ISLAM TKN 1-5

Berita baik untuk semua GURU dan PELAJAR Pendidikan Islam!! Kini anda tidak perlu lagi menyalin nota yang panjang serta merugikan masa anda. Anda hanya perlu menyalin point-point penting yang selaras mengikut skima peperiksaan serta mudah untuk membaca dan mengulangkaji serta mudah dirujuk ketika hendak menghadapi peperiksaan. Masa anda juga dapat dijimatkan serta pembelajaran dalam kelas juga lebih EFEKTIF dan BERKESAN disamping sukatan dapat dihabiskan dengan cepat. Anda juga tidak perlu menggunakan buku "LOG" yang tebal dan berat untuk menyalin nota. Dapatkan segera !!!

BUKU RUJUKAN NOTA BESTARI PENDIDIKAN ISLAM PMR & SPM

Dapatkan Buku Rujukan Nota Bestari Pendidikan Islam yang ditulis oleh Juru Latih-Juru Latih Utama Pendidikan Islam PPDKB. Ianya yang amat berguna untuk calon-calon Pendidikan Islam Tingkatan 1 hingga 5. Buku rujukan ini mengandungi nota-nota penting Pendidikan Islam PMR dan SPM serta sesuai dijadikan rujukan oleh para pelajar dan guru Sekolah Menengah. Isi kandungannya adalah merujuk 100% kepada buku Teks Pendidikan Islam KBSM Tingkatan 1 - 5. Harga AMAT MURAH sekali !!! Pastikan jangan terlepas buku ini.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT TENTANG PAKEJ BUKU YANG DITAWARKAN.. SILA KLIK DISINI..

Saturday, February 21, 2009

Widgets

Buku NOTA BESTARI dan MODUL Pendidikan Islam terus mengorak langkah memberi khidmat kepada pelajar-pelajar di seluruh negara....

Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana buku-buku nota dan modul Pendidikan Islam yang disiarkan di blog ini dah semakin ramai peminatnya. Syukur kerana buku-buku Pendidikan Islam ini dapat dimanfaatkan oleh semua pelajar di Malaysia Timur dan Barat. Harapan besar penulis agar pengguna-pengguna buku ini akan dapat cemerlang PAI sama ada dalam PMR mahupun SPM.
Antara sekolah-sekolah luar Kelantan yang memesan buku Nota Bestari Pendidikan Islam ini ialah MCKK Kuala Kangsar, SDAR N.Sembilan, SMKA Segamat Johor, SMK Tuanku Abdul Rahman, SMK Hillcrest dan lain-lain. Buku Modul Pendidikan Islam pula telah ditempah untuk semua tingkatan oleh SMK Bandar Baru Sungai Buloh. Moga semuanya cemerlang dan terus cemerlang dalam mata pelajaran Pendidikan Islam..
Penulis juga berharap agar sekolah-sekolah yang mengetahui tentang buku Pendidikan Islam ini tolonglah sampaikan kepada sekolah-sekolah lain agar mereka juga dapat manfaat daripadanya.. Insya-Allah.
Ramai pengguna yang bertanya: Tahun 2009 buku-buku ni naik harga tak?? Jawapannya : Tidak . Alhamdulillah harganya kekal seperti dulu..dan insyaAllah penulis tidak bercadang untuk menaikkan harga kerana hasrat utama ialah supaya semua pelajar dapat manfaat daripadanya dan seterusnya cemerlang dalam mata pelajaran Pendidikan Islam. Malah setiap pesanan kos posnya adalah percuma..InsyaAllah berkat..... Tak lama lagi sebuah buku baru akan diterbitkan khusus untuk para pelajar iaitu berkenaan dengan erti sebenar pelajar cemerlang dan doa-doa untuk kecemerlangan...Sama-samalah kita tunggu kehadirannya...

4 komentar:

  1. Salam kenal.
    Saya berminat sungguh dengn buku-buku ini utk kegunaan murid-murid saya di SMK Bandar Tun Hussein Onn 2,Cheras.
    Mesti berurusan terus dengan ustazah atau boleh didapati di pasaran ye?
    Minta izin utk link blog ini..

    ReplyDelete
  2. Salam Pinatbate..
    Elok la tu kalau nak guna untuk anak murid. Ni mesti ustzh juga ya.. Maaf buku ni tak masuk pasaran tapi kena berurusan terus dengan saya.. Boleh jugak call melalui no yang diberi.

    ReplyDelete
  3. Salam Pinatbate..
    Jadi ke nak guna buku-buku tu di sekolah?
    Kalau nak link boleh tak de masalah.. dipersilakan..

    ReplyDelete
  4. salam...berapa harga modul pendidikan islam ini?
    dan bagaimana untuk membuat tempahan?

    ReplyDelete