GLA (GUIDED LEARNING APPROACH) & MODUL PENDIDIKAN ISLAM TKN 1-5

Berita baik untuk semua GURU dan PELAJAR Pendidikan Islam!! Kini anda tidak perlu lagi menyalin nota yang panjang serta merugikan masa anda. Anda hanya perlu menyalin point-point penting yang selaras mengikut skima peperiksaan serta mudah untuk membaca dan mengulangkaji serta mudah dirujuk ketika hendak menghadapi peperiksaan. Masa anda juga dapat dijimatkan serta pembelajaran dalam kelas juga lebih EFEKTIF dan BERKESAN disamping sukatan dapat dihabiskan dengan cepat. Anda juga tidak perlu menggunakan buku "LOG" yang tebal dan berat untuk menyalin nota. Dapatkan segera !!!

BUKU RUJUKAN NOTA BESTARI PENDIDIKAN ISLAM PMR & SPM

Dapatkan Buku Rujukan Nota Bestari Pendidikan Islam yang ditulis oleh Juru Latih-Juru Latih Utama Pendidikan Islam PPDKB. Ianya yang amat berguna untuk calon-calon Pendidikan Islam Tingkatan 1 hingga 5. Buku rujukan ini mengandungi nota-nota penting Pendidikan Islam PMR dan SPM serta sesuai dijadikan rujukan oleh para pelajar dan guru Sekolah Menengah. Isi kandungannya adalah merujuk 100% kepada buku Teks Pendidikan Islam KBSM Tingkatan 1 - 5. Harga AMAT MURAH sekali !!! Pastikan jangan terlepas buku ini.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT TENTANG PAKEJ BUKU YANG DITAWARKAN.. SILA KLIK DISINI..

Tuesday, December 15, 2009

Widgets

Disember semakin meninggalkan kita dan Januari kian menjelma...

Diam tak diam kita dah tiba ke pertengahan bulan Disember 2009. 15 hari lagi Januari menjelma. Berdebar jugak rasanya nak menerima tugasan baru di sekolah bagi tahun persekolahan yang baru. Terasa cuti tahun ni agak memuaskan hati kerana dapat rehat sepenuhnya dan aktiviti dikurangkan sedikit berbanding dengan tahun lepas. Sebab tu
n3 pun agak kurang sedikit.
Aktiviti yang dilakukan secara bersendirian sahaja seperti edit buku Pendidikan Islam, buat rancangan tahunan Pendidikan Islam, cetak buku modul Pendidikan Islam untuk tahun depan. Bila kurang aktiviti rasa boring pulak.. Baik jugak kalau pergi taman safari , boleh bagi makan binatang dan memikirkan kebijaksanaan Allah dan jugak pergi jalan-jalan tepi pantai..boleh memikirkan kekuasaan dan keagungan Allah swt..
Anyway tahun depan awal tahun lagi dah berbagai-bagai aktiviti sekolah dan PPD yang dirancang. Mudah-mudahan tahun depan lebih gemilang lagi dengan berbagai aktiviti kecemerlangan bagi bagi Guru Pendidikan Islam PPD Kota Bharu. Insyaallah.

0 komentar: